Dobrodošli

kulturna1453377095SID_znacka_2016

Rezultat iskanja slik za pedagogika 1 na 1

Spomladanski šolski ples

V torek, 18.3.2019, smo izpeljali še drugi šolski ples v tem šolskem letu, katerega smo poimenovali kar spomladanski ples. Glasbo so ponovno izbrali učenci sami, devetošolec Jure Ovčak pa se je odlično odrezal kot DJ. Plesalo se je, učenci so imeli nekaj kratkih odmorov, v katerih so si oddahnili in se posladkali. Teh nekaj skupnih uric ob glasbi je izredno hitro minilo.

mentorica šolske skupnosti Martina Logar

Medobčinski otroški parlament

V sredo, 13. 3. 2019, je v Radljah potekal medobčinski otroški parlament, ki so se ga udeležili štirje učenci naše šole in sicer Tjaša Verhnjak, Zala Skutnik, Enej Stražišnik in Tine Podgoršek. Učenci so aktivno debatirali na temo Šolstvo in šolski sistemi, na regijski parlament pa se je uvrstila Zala Skutnik.

Mentorica: Branka Pečolar Begić, prof.

FIT

V sredo, 6. 3. 2019, smo na naši šoli izvedli Fit dan. Delo je potekalo v šoli in  na OŠPP  preko FIT aktivnih metod.  Tako smo pridobivali nova znanja ob gibanju.  Ob tem so učenci uživali in se učili. Istočasno pa so se izvajale medsebojne hospitacije učiteljev.

Donata Golub,  FIT  koordinatorka

Pust

Na pustni torek, 5.3.2019, se je zanimivo dogajanje odvijalo tudi na naši šoli. Tokrat šola ni bila polna naših učencev in učiteljev, pač pa polna razigranih pustnih maškar. Šolska skupnost je pripravila program za vse vesele maškare, ki so so predstavile na odru. Ob koncu rajanja pa je razglasila najboljšo individualno in skupinsko masko. Skupna urica druženja je bila prijetna, minila pa je vsekakor prehitro.

mentorica šolske skupnosti Martina Logar

Zimska šola v naravi (Ribniška koča)

ZIMSKA ŠOLA V NARAVI NA RIBNIŠKI KOČI

V ponedeljek, 4. 3. 2019, smo se učenci 5. razreda z avtobusom odpravili na Ribniško kočo, da tam preživimo zimsko šolo v naravi.

Ko smo se pripeljali pod smučišče Ribniške koče, smo izstopili , vzeli prtljago iz avtobusa ter se dalje peš odpravili do koče. Našo prtljago so dostavili z motornimi sanmi.

Najprej smo si ogledali sobe, se vselili in se malo odpočili. Nato je sledilo kosilo, ki smo ga z užitkom pojedli, ker smo bili že pošteno lačni.

Po kosilu smo se vsi oblečeni v kombinezone in s smučkami na nogah odpravili na smučišče, kje smo se najprej preizkusili, kako dobro nam že gre smučanje. Nekaterim je šlo bolje, spet drugim slabše.

Vaditelji so nas tako razporedili v skupine glede na predznanje smučanja. Po treh urah smučanja smo šli reševat matematične učne liste. Po večerji pa smo se počasi odpravili v sobe in šli spat.

Naslednji dan smo se zgodaj zbudili, čeprav smo do zajtrka imeli kar nekaj časa. Po okusnem zajtrku smo se ponovno šli smučat vse do kosila. Ker pa je bil ta dan pustni torek, smo si vsi izdelali pustne maske, po večerji pa smo se v pustnih kostumih zabavali in uživali.

Utrujeni in polni doživetja smo popadali v postelje in sladko zaspali.

Naja, Lara, Jasna, Alina

Spoštovani starši!

Kot sem včeraj obljubila učencem, sem jih danes obiskala. Ponoči je Ribniško kočo pobelil sneg in sončno  vreme ter   snežna zimska idila sta me spremljali na poti od parkirišča, kjer sem pustila avto do koče, kamor sem odšla peš. Na smučišču pa so me pričakali nasmejani, zadovoljni učenci, ki so smučali v treh skupinah. Po kosilu so mi pokazali lepo pospravljene sobe, se malo odpočili in zopet odhiteli na sneg. Na smučišču sta se jim popoldan pridružila policista, ki sta jih podučila o varnosti na smučišču.

Vaši otroci se imajo v šoli v naravi lepo, pohvalili so odlično hrano in prijazne učiteljice.

Naj take vremenske razmere in dobro vzdušje traja do konca tedna!

Ravnateljica:   Anita Ambrož

Petošolci z učiteljicami vas obveščajo, da so srečno prispeli na Ribniško kočo.

Petošolci z učiteljicami

Zimske počitnice

POČITNIŠKE DELAVNICE

Med počitnicami so bile na šoli organizirane ustvarjalno športne delavnice za učence. Bilo je zanimivo, pestro, aktivno…

Igrali smo se različne družabne igre, bili smo športno aktivni na igralih, izdelovali smo pustne maske, pekli smo kolačke in bili smo na daljšem pohodu. Čas nam je hitro minil in imeli smo se lepo.

Poglejte, da je res tako.                                                                                           Učiteljice in učenci

Dragi učenci, spoštovani starši!

V času od 18. 2.–22. 2. 2019 so zimske počitnice. Spočijte se in se naužijte svežega zraka.
Želimo vam lepe in brezskrbne počitnice.

Lep pozdrav.

Ravnateljica:
Anita Ambrož, prof.

Športni dan

V petek, 15. 2. 2019 je na smučišču Bukovnik potekal zimski športni dan. Udeležili so se ga učenci 6. in 8. razreda. Vreme je bilo fantastično in učenci so uživali na snegu.

Anja Srebotnik

CŠOD Burja

Sedmošolci sporočamo, da smo srečno prispeli v dom Burja in že aktivno nabiramo znanje v različnih delavnicah.

Vsem pošiljamo lepe morske pozdrave.

Učenci in učiteljici Jakica in Franja

Slovenija

V mesecu januarju smo pri podaljšanem bivanju z učenci (1. in 2.razred) spoznavali značilnosti in lepote naše dežele Slovenije.
Učenci so v knjižnici in doma poiskali različne knjige o Sloveniji, veliko zanimivosti pa smo našli na spletu.
Risali in barvali smo slovensko zastavo. Posebno pozornost smo posvetili grbu in vsem simbolom na njem. Drugošolci so nam zapeli slovensko himno in nas poučili, da jo je napisal naš največji pesnik Prešeren
Spoznali smo zemljevid Slovenije, ki si ga je s pomočjo šablone vsak narisal in označil glavno mesto Ljubljano, večja mesta, našo najvišjo goro Triglav in Aljažev stolp na njej. Dodali pa smo seveda tudi naš kraj.
Učence je zelo pritegnil velik zemljevid Slovenije z mnogimi znamenitostmi, ki smo ga obesili na tablo. Veliko časa so se zadrževali ob njem in se pogovarjali, katere kraje so že obiskali, kaj je značilno za posamezen kraj. Našli so najstarejšo piščal na svetu, človeško ribico, Lipico z Lipicanci, Bled, Kralja Matjaža. Spoznali smo legendo o njem, kar nekaj učencev pa ga je že obiskalo na Peci.
Ugotovili smo, da poznamo kar precej tradicionalnih slovenskih jedi. Najbolj znana med njimi je zagotovo orehova potica pa štruklji in krajnska klobasa.
Seveda pa nismo smo pozabili na znamenitost v našem kraju-cerkev Sv. Janeza Krstnika, ki jo vsi učenci poznajo.
Naučili smo se tudi slovenska imena mesecev, ki smo si jih vsi skupaj kar težko zapomnili. Vsak učenci si je zapomnili slovensko ime meseca, v katerem ima rojstni dan, kar nekaj učencev pa zna našteti vse slovenske mesece, na kar so zelo ponosni.
Igrali pa smo tudi igro Moja Slovenija, skozi katero pa smo spoznali še marsikatero zanimivost, kraj ali jed.
Ob koncu smo na hodniku uredili še razstavo ob kateri se ustavi marsikateri učenec, učitelj ali starš.

Nataša Proje

Obisk

OBISK DOMA STAROSTNIKOV HMELINA V RADLJAH

V sredo, 30. 1. 2019, smo nekateri učenci OŠ Muta obiskali Dom starostnikov Hmelina v Radljah ob Dravi.

V domu smo učenci nastopili s kratkim kulturnim programom za vse starejše, pri katerem je sodelovala tudi glasbenica Dunja Vrhovnik. Z nami v dom je odšla mentorica krožka Razveselimo starejše ga. Marija Lisec.

Učenci naše šole radi odhajamo v dom, ker radi pomagamo starejšim in se ob tem tudi sprostimo. Za vse lepo, kar smo to popoldne doživeli, smo zelo hvaležni.

Šolska novinarka Zala Skutnik, 7. a

Obvestilo

Spoštovani starši!

Prva polovica šolskega leta se je zaključila, zato Vas vabimo, da se udeležite drugega roditeljskega sestanka, ki bo v ponedeljek,  4. 2. 2019, ob 17.00 uri v  holu OŠ Muta.

Dnevni red:
Predavanje: Motivacija za učenje
Oddelčni roditeljski sestanki
Govorilne ure

Veselimo se srečanja z Vami!

Ravnateljica
                                                                                      Anita Ambrož, prof.

Šolski parlament

V petek, 18. 1. 2019, je v prostorih šolske knjižnice potekal otroški šolski parlament, ki so se ga udeležili predstavniki razredov od 5. do 9. razreda. Tema šolskega parlamenta je Šolstvo in šolski sistemi. Učenci so se tudi tokrat izkazali kot odlični debaterji, ki znajo zelo kritično, a argumentirano
 predstaviti svoje mnenje. Poleg razgovora smo izbrali tudi štiri predstavnike za medobčinski parlament, in sicer Aljo Stražišnik, Tjašo Verhnjak, Zalo Skutnik in Tineta Podgorška.

Mentorica otroškega parlamenta Branka Pečolar Begić, prof.

ČAJANKA O MOTNJAH HRANJENJA

V petek, 18. 1., smo se učenci tretje triade zbrali že na drugi čajanki v tem šolskem letu. Naša gostja je tokrat bila Ana Ziherl iz društva Svetovalni svet iz Ljubljane. Povedala nam je, da se je v mladosti sama spopadala z motnjo hranjenja in se je pozdravila. O motnjah hranjenja pa smo brali tudi na 2. bralnem maratonu.

Na čajanki smo se zelo dolgo pogovarjali o prebranih knjigah. Sledil je pogovor z gostjo. Na koncu pa smo si vzeli čas za čaj in piškote.

Šolski novinar Enej Stražišnik, 7. a

TEDEN PISANJA Z ROKO NA OŠ MUTA

Na OŠ Muta ta teden sodelujemo v tednu pisanja z roko, ki ga organizira društvo Radi pišemo z roko.

Pomembno je, da ohranjamo tudi ta način pisanja, saj je dokazano, da si tisto, kar zapišemo z roko, bolje zapomnimo kot tisto, kar natipkamo. Vsak ima drugačno pisavo in to moramo ceniti, kajti če pišemo na računalnik, v pisavi ni razlike.

Ta teden smo pri pouku še posebej pozorni, da pišemo čitljivo. Nekaj misli pa smo napisali tudi na liste, ki jih bomo razstavili v šolski avli.

Šolska novinarka Zala Skutnik, 7. a

Vabilo

Spoštovani starši!

Vljudno Vas vabimo na interaktivni dogodek z naslovom VZGOJA, RAZPETA MED RADOSTJO IN PASTMI,

ki bo v ČETRTEK, 24. 1. 2019, ob 17.00 v telovadnici OŠ Muta.

Dogodek bo izvajal Miha Kramli, univ. dipl. teolog, terapevt in vodja Ambulante za zdravljenje zasvojenosti v Novi Gorici.

Lepo vas pozdravljamo.

Ravnateljica:                                                                                                                                                                     Anita Ambrož, prof.

Drugi bralni maraton

V petek, 4. januarja, je na šoli potekal že drugi bralni maraton v tem šolskem letu. Pripravljali smo se na čajanko, na kateri se bomo pogovarjali o motnjah hranjenja. Skupaj smo spekli pico in prebrali knjigo Miriam ima anoreksijo.

Mentorica Majda M. Lesjak

VOŠČILO

Naj bo za vsakim korakom
sled dobrega,
za vsako besedo
zven srčnosti,
za vsakim dejanjem
odtis sodelovanja in strpnosti.

Veliko nasmehov in prijaznosti v prihajajočem letu 2019 Vam želim!

Ravnateljica OŠ Muta
Anita AMBROŽ, prof.

BOŽIČNO NOVOLETNI TURNIR V NOGOMETU

V nedeljo, 23. decembra je potekal promocijski božično – novoletni turnir v nogometu za ženske. Turnirja v Radljah se je udeležilo 5 ekip in skupno kar 50 učenk. Našo šolo je zastopalo 10 učenk.
Čestitke prav vsem za pogum in borbenost na igrišču.

Anja Srebotnik

Še vedno radi obiskujemo knjižne čajanke

Oglejte si nekaj utrinkov s prve čajanke tretje triade. Z nami je bila avtorica knjige Koroška deklica Bajberli, gospa Ivana Čreslovnik.

Naslednja čajanka bo že sredi januarja. Pogovarjali se bomo o motnjah hranjenja. Še prej pa se dobimo na že drugem bralnem maratonu v tem šolskem letu, ki bo v petek, 4. januarja, od 16. do 22. ure.  Brali bomo knjigo Miriam ima anoreksijo. Vabljeni učenci 7., 8. in 9. razreda.

Šolski novinar Enej Stražišnik, 7. a

Stran 1 od 712345...Zadnja »