Dragi starši, 

mi smo že na avtobusu in okrog 15.00 nas pričakajte pred gasilskim domom.

MORAVSKE TOPLICE – ČETRTI DAN

Spoštovani starši, dragi učenci.

Včeraj sem obiskala naše četrtošolce v Moravskih Toplicah. Polepšali so mi dan. Urejenost prostorov, kjer se učenci prehranjujejo,  možnost izbire hrane in vzorno vedenje naših učencev je bil prvi stis ob srečanju z osebjem, ki so mi o naših učencih izrekli same pohvale. Učenci so v Moravskih Toplicah enako obravnavani kot ostali gostje.

Nasmejani obrazi učencev, ki so me povabili v sobe in mi pokazali, kako lepo pospravljene in urejene so, odgovornost za »mokre« brisače in kopalke, ki jo učenci izpolnijo, ne da bi jih učiteljice morale na to opozarjati ter prijazni in spoštljivi  odnosi med učenci so poskrbeli, da je bilo veselje ob našem druženju res veliko.

»Prehitro je minilo, še bi bili tukaj (za konec tedna bi se šli »pocarljat« k staršem, potem pa nazaj), ne pogrešamo telefonov, plesali smo …«, so bili stavki, ki so jih učenci izrekli ob opisovanju dogajanja v šoli v naravi.

Z veseljem pa zapišem še pohvalo starejše gospe, ki je imela prvi apartma na začetku »naše osnovnošolske« vrste apartmajev: »Prav vsi vaši učenci me lepo pozdravijo, ne kričijo in upoštevajo navodila učiteljic.«

Dragi učenci vesela sem, da vas lahko spremljam na vaši poti k odraslosti.

Spoštovani starši, zaupajte svojim otrokom in dajte jim čim več priložnosti, kjer bodo lahko razvijali samostojnost in odgovornost.

Spoštovane učiteljice, čestitke za vašo odlično organizacijo in srčnost, da je postala plavalna šola v naravi še ena zelo uspešna zgodba v tem šolskem letu.

 Ravnateljica: Anita Ambrož     

MORAVSKE TOPLICE – TRETJI DAN

Dnevnik »nabritih mulcev«

Medtem ko smo bili mi na plavanju, sta učiteljici kupili razglednice za vse nas. Po zajtrku sta nam učiteljici razdelili razglednice, da smo lahko pisali domov. V njih smo napisali kako se imamo. Dobili smo še znamke in jih prilepili na razglednice. Nato smo jih po kosilu oddali v poštni nabiralnik. (Nuša Boh, 4. b)

Najprej smo se zbrali pred našimi hiškami in se odpravili na pot proti čokoladnici. Ko smo prispeli, smo se najprej malo odpočili in se odžejali. Predstavila se nam je prijazna gospa in nam povedala vse o čokoladnici: kako je nastala, kako jo pridelujejo in kaj vse še imajo na posestvu. Nato smo lahko šli v njihovo trgovino, kjer je bila velika steklena stena skozi katero smo lahko opazovali, kako izdelujejo čokolado. Imeli smo tudi pokušino čokoladic, ki nam jih je razdelila gospa. Na koncu smo lahko tudi kakšno čokoladico kupili za domov. (Elisa Lia Štruc, 4. b)

Iz čokoladnice smo se odpravili še v Panonsko vas. Videli smo panonske hiše, v katerih so včasih živeli, danes pa so tam vile. Eno smo si lahko pogledali tudi znotraj. Zelo so bile lepe in imele veliko postelj. Tam so nam postregli tudi pijačo. Nekaj časa smo se lahko igrali še na igralih in nabirali kamenčke. Počasi smo se odpravili nazaj proti Moravskim Toplicam. (Tjaša Vačovnik, 4. b)

Ko smo se vrnili iz našega izleta smo se popoldne odpravili na plavanje. Plavali smo v notranjem bazenu. Najprej smo plavali prsno, kravl, nazadnje pa še hrbtno. Potem smo se lahko v bazenu igrali tudi igre, kot so: mačka in miš, skakali, tekali, hodili v vodi in ugotavljali, da je to veliko težje storiti kot pa v telovadnici. Na koncu smo lahko šli tudi na tobogane in vsak se je lahko peljal dvakrat. (Maja Šantl, 4. b)

Po večerji smo se odpravili v hotel Ajda, kjer je bil večer folklore. Plesalci so nas povabili, da se jim pridružimo in seveda smo bili takoj za to. Skupaj smo nato plesali in se zabavali ob glasbi. Zelo mi je bilo všeč in je zelo hitro minilo. (Lara Vrhnjak, 4. b)

MORAVSKE TOPLICE – DRUGI DAN

Dnevnik »nabritih mulcev«

Hrana v hotelu je zelo dobra. Imamo veliko izbire. Pri zajtrku si lahko natočimo tudi sok, pri kosilu in večerji pa imamo vodo. Najbolj se vedno razveselimo sladoleda pri kosilu in večerji. Na voljo imamo tudi sadje, ki je zelo dobro. (Jernej Gerhold, 4. b)

Po kosilu imamo vedno nekaj časa za počitek. V tem času, je vsaka soba pripravila toliko besedilnih nalog, kolikor je učencev iz te sobe. Na en list smo napisali naloge, na drugega pa rešitve. Nato smo si naloge med sobami izmenjali. (Vid Laznik, 4. b)

Ko smo opravili vse besedilne naloge, smo se lahko pred hiškami igrali športne igre. Pred hiškami na travniku, je učiteljica prinesla vrečko z žogami, loparje in žogice za badminton, kolebnice ter veliko zanimivih stvari. Igrali smo odbojko, nogomet in skakali s kolebnico. Ko smo igrali badminton, je žogica odletela na drevo, zato smo se morali znajti, da smo jo dobili nazaj. Večkrat smo vrgli žogo v veje. Uspelo je. Po športnem popoldnevu smo se odpočili pripravili za plavanje. Bilo mi je super. (Gregor Boh, 4. b)

Po večerji smo se odpravili na sprehod do trim steze. Tam smo najprej poslušali pravljico, sestavljali smo sestavljanko in se preizkusili v gradnji buče. Meni je bila najbolj všeč sestavljanka. Zelo smo se zabavali. Na koncu smo se odpravili nazaj v hiške in se pripravili na spanje. (Kristian Poharnik, 4. b)

MORAVSKE TOPLICE – PRVI DAN

Dnevnik »nabritih mulcev«

Zjutraj smo odšli od doma in se poslovili od staršev. Pri gasilskem domu smo kovčke in potovalke odložili na avtobus. Med vožnjo smo se pogovarjali, igrali in peli. Fantje na zadnji klopeh so peli in glasno govorili, saj so bili veseli in neučakani. Vozili smo se dobri dve uri in prispeli do Vulkanije. (Ela Pečoler, 4. b)

V Vulkaniji so nas lepo sprejeli in nas razdelili v dve skupini. Ena skupina je šla najprej v muzej, mi pa smo šli raziskovati rove s krtom Olijem. Uživali smo ob raziskovanju, saj smo si lahko nadeli virtualna in 3D očala ter se peljali z dvigalom. (Vanessa Šmid Zember, 4. b)

V muzeju Vulkanije smo najprej spoznali domačo obrt – usnjarstvo in si ogledali filmčke z recepti za izdelavo različnih kamnin. Najbolj smo uživali ob izdelovanju vulkanov iz mivke. Nato smo se povzpeli po stopnicah, kjer smo lahko občudovali minerale iz vsega sveta. Meni je bil najbolj všeč ametist. (Gaja Vasiljevič, 4. a)

Za zaključek smo se peljali z vlakcem do kamnoloma, kjer je ostanek nekdanjega vulkana. Tam nam je krtek Oli povedal, kako so pridobivali olivin. V stenah so še danes vidni ostanki razstreljevanja. Vodič nam je pokazal tudi kako izgleda olivin v resnici. Na koncu smo se peljali še po pokrajini in uživali ob razgledu. Bilo mi je zelo všeč. (Lina Špegelj Mongus, 4. a)

Končno smo prispeli do Moravskih Toplic. Nastanili smo se v sobe in se pripravili za plavanje. Ko smo prišli na bazen, so nas plavalni učitelji preizkusili v znanju plavanja in razvrstili v tri skupine. Na bazenu smo bili dve uri. Po plavanju smo se pripravili na večerjo in po večerji šli na sprehod po naselju. Na koncu smo si zaslužili igro na igralih. Ob 22. uri smo vsi prijetno utrujeni zaspali (brez joka 😊). (Lili Merčnik, 4. b)

Učenci 4. razreda smo srečno prispeli v Moravske Toplice, pred tem pa smo obiskali tudi Vulkanijo.

Lepo vas pozdravljamo🤗

Dostopnost