Dobrodošli

12.30 do 13.30

v petek od 7.30 do 8.30

Dan v višini, 23. 6.

Ko greš v šolo, ne pričakuješ, da boš šel na velik hrib, ki meri nekaj nad 1000 metrov nadmorske višine. Toda tako je bilo za nas.   Zjutraj nas je na igrišču pričakal kombi. Vkrcali smo se vanj. Odpeljal nas je v majhen kraj, ki ima 156 prebivalcev. Po poti smo se kar naprej pogovarjali. Zaradi tega je bil v kombiju kar velik hrup.    Ko  smo končno prišli na vrh, smo dobili malico. Kar hitro smo pojedli, a še vedno je bil prostor za sladkarije. Ko smo se posladkali, smo se nekaj minut igrali z žogami ali pa se preprosto pogovarjali. Nato je sledil sestanek z učiteljicama in prišla sta gozdar Matej  in gozdarka Jerneja. Z Matejem smo se odpravili na pot v gozd. (več …)

Obvestilo

OBVESTILO!

Obveščamo Vas, da spričevalo dvignete v tajništvu šole
od 28. 6. do 2. 7. 2021 (od 8. do 14. ure) in
od 23. 8. do 26. 8. 2021 (od 8. do 14. ure).

Pri vhodu pozvonite.

(5. odstavek 14. člena Pravilnika o šolskem koledarju za osnovne šole (Uradni list RS 50/12)

Šola se je dolžna ravnati po predpisani zakonodaji, zato vas prosimo, da spričevala dvigne učenec oziroma njegovi starši v navednih terminih.

Lepo Vas pozdravljamo!
                                                                     Ravnateljica
                                                                                     Anita AMBROŽ, prof.

Obvestilo

Muta, 21. 6. 2021
Seznam učbenikov, delovnih zvezkov in ostalih pripomočkov za šolsko leto 2021/2022

1. razred     2. razred     3. razred    4. razred    5. razred   6. razred   7. razred    8. razred   9. razred

Povezava do

KOPIJE         https://www.kopija-nova.si/os?pmr=vh&pmid=zis4sd2ul9of

MLADINSKE KNJIGE

PRINTINK                                        https://www.printink.si/vse-za-solo

MEGA VODNA ZABAVA

V torek, 22. 6., smo učenci petih razredov imeli vodne igre. Po malici smo odšli ven. Zraven smo imeli lončke, lonce, gobice, balone, vrečke in še kaj. Najprej smo se razporedili v skupine. Učiteljici sta napolnili velike lonce z vodo, učenci pa smo jo prenašali v luknjastih lončkih na drugo stran. Zmagala je ekipa, ki je prenesla največ vode, ob enem pa je bila dovolj hitra. Pri drugi igri smo se postavili v kolono (v svoji skupini) in smo vodo prenašali s pomočjo lončka tako, da smo si ga podajali nad glavo (kot štafetne igre). Bili smo zelo mokri in bilo nam je všeč, da smo se malo osvežili. Izvedli smo še nekaj iger. Podajali smo si vrečke z vodo, se zalivali, tekli pod slapom in se obmetavali z mokrimi gobicami. Igra z mokrimi gobicami mi je bila najbolj všeč, ker smo lahko zmočili tudi druge, pri tem pa smo se tudi sami osvežili.

Maša  Gerhold, 5.b

KOLESARJENJE, RIBOLOV IN ŠE KAJ

V ponedeljek, 21. 6. 2021, na prvi poletni dan, smo učenci petega razreda preizkušali naše kolesarsko znanje. Odpravili smo se na pot po kolesarski poti do ribnika Reš. Tam so nas z veseljem sprejeli ribiči, ki so predstavili svoje delo. Najbolj zanimivo je bilo, da smo lahko lovili ribe. Ulovili smo različne – male in tudi malo večje. Po ulovu smo jih spustili nazaj v ribnik. Bilo je veliko smeha in zabave. Po lovljenju smo se ustavili tudi v vodnem parku. Tam smo se okrepčali in se s kolesi opravili nazaj proti šoli. Pot po kolesarski stezi je bila super, malce nam je nagajal zadnji klanec (za flisom), ampak smo tudi tega uspeli premagati. Dan je bil čudovit.

Janja Gnamuš

ZABAVA Z ZDRAVKOM LIDLOM

Prvošolčki smo letošnje šolsko leto sodelovali na veliko likovnih natečajih. Na natečaju Zdravka Lidla – Raznolikost nas povezuje, pa smo dobili 2. nagrado in si s tem priborili predstavo, ki si jo je ogledala celotna prva triada.

V četrtek, 17. 06. 2021, nas je na Muti obiskal gost Zdravko Lidl s palčico Črkolino. Predstava se je odvijala v amfiteatru pri občini Muta. Otroci so uživali v plesu, petju in zabavnih igrah.

Danijela Planinšič

LIKOVNI NATEČAJ BREZ KMETA NI HRANE

Tretješolci so sodelovali na likovnem natečaju Brez kmeta ni hrane, ki so ga razpisale Zelene doline v sodelovanju z Zvezo slovenske podeželske mladine. Učenka 3. b-razreda Anika Vrhnjak je dosegla 2. mesto v kategoriji 3. in 4. razred in tako je nagrado prislužila celotnemu razredu. V petek, 11. 6. 2021, na dan slovenskega tradicionalnega zajtrka, so 3. b-razredu šolsko uro popestrili mladi iz Zveze slovenske podeželske mladine. Nagrajenka je druženje opisala takole:
Sem Anika Vrhnjak, nagrajenka likovnega natečaja »Brez kmeta ni hrane«. Imeli smo res zabaven dan, na katerem smo delali jabolčni sok in jabolčni jogurt. Naučili smo se, kako izdelajo in pridelajo hrano, ki sestavlja tradicionalni slovenski zajtrk (kruh, mleko, maslo, med in jabolko), kaj vse delajo kmetje in da je hrana, pridelana na kmetiji, veliko boljša kot kupljena v trgovini. Ne pozabite: brez kmeta ni hrane.

Mentorica Doroteja Požarnik

Športni dan na Pernicah

V četrtek, 10. 6. 2021 smo imeli prvošolčki športni dan na Pernicah. Zjutraj smo se zbrali v šoli, potem pa so nas s kombiji peljali na Pernice. Ko smo prišli je bila na vrsti malica, potem pa smo se razporedili po delavnicah. Pri prvi delavnici so izdelovali mandale iz naravnih materialov, pri drugi so jih poiskali in razvrstili po barvi in obliki, pri tretji so iz njih sestavljali račune, pri četrti pa so poiskali rastline v knjigi in jih poimenovali. Učenci so se menjali po skupinah, da so poskusili vse. Hitro je minilo in že je bilo na vrsti kosilo. A ravno takrat je začelo močno deževati. Hitro smo šli noter v staro šolo, si pripravili mize in kosilo pojedli noter. Ko smo se najedli je kazalo, da je nevihta minila, zato smo se peš odpravili nazaj v dolino. Kmalu pa je začelo bliskati in grmeti, zato smo se vrnili nazaj v šolo in tam počakali na kombije, ki so nas odpeljali spet nazaj v dolino. Kljub nevihti, ki nam je prekrižala načrte, da bi šli peš v dolino, smo se imeli lepo in nas ni bilo strah kljub grmenju in bliskanju.

Maruša Hribernik, prof.

Športni dan – športne igre v Mitnici

V petek, 4. 6. 2021 je v Mitnici potekal športni dan za učence 4. razredov. Učenci so bili razporejeni po skupinah in igrali: štafetne igre, košarko, med dvema ognjema, nogomet, metanje žvižgača. Na koncu so učenci pomerili moči med razredoma v vlečenju vrvi.

Anja Srebotnik

Stari grad – grad Grašin

V petek, 4. 6. 2021 smo se prvošolčki odpravili na stari grad – grad Grašin. Učenci so komaj čakali, da pridemo do gozda in si tam privoščimo malico. Pri tem so radovedno opazovali gozd okoli sebe v upanju, da mogoče pa le opazijo skrivnostno princeso, ki prebiva v gradu in se kdaj pa kdaj tudi pokaže med drevesi. Na poti smo se ustavili pri učnih tablah, kjer smo si prebrali misli o gozdu, gozdni bonton, predstavitev dreves in zgodovino gradu. Pot na vrh je hitro minila, na vrhu smo se okrepčali in se počasi vrnili nazaj v šolo. Imeli smo se lepo, pa tudi skrivnostna princesa se naj bi nekajkrat pojavila med drevesi in pokazala svoje lepo krilo posuto z vilinskim prahom.

Maruša Hribernik, prof.

LOV NA ZAKLAD

V petek, 28. 5. 2021, smo imeli učenci 1. a in 1. b športni dan – lov na zaklad. Otrokom je gusar v skrinjici pustil sporočilo, kako najdejo zaklad. Slediti morajo barvi traku svoje skupine in po opravljenih nalogah jih bo pot popeljala naravnost do dolgo zakopanega gusarskega zaklada, ki se skriva nekje v okolici naše šole.
Učenci so z zavezanimi očmi hodili ob vrvi, seštevali in odštevali z naravnim materialom, iz tega delali mandale in se igrali 3 v vrsto. (več …)

Tehnični dan: KOLIŠČARJI

V ponedeljek, 10. 5. 2021, smo imeli tehnični dan, zato sem si en dan prej pripravila v nahrbtnik pijačo in nekaj sladkarij.
Zjutraj sem se razveselila, ko sem videla, da je lep dan in da sije sonce. Vreme je moralo biti lepo, saj smo imeli tehnični dan v gozdu.
Pri družbi smo se učili o koliščarjih. Spoznali smo, kje in kako so živeli. Pred odhodom v gozd smo še enkrat ponovili snov in si ogledali še nekaj o njih. Po malici smo se odpravili iz šole. S seboj smo vzeli klešče za obrezovanje, vezice in vrvice. Vse to smo potrebovali pri izdelavi naših izdelkov. V gozdu smo poiskali različne uporabne stvari za izdelavo hišk. (več …)

NARAVOSLOVNI DAN, Vloga lovca v gozdu

V sredo, 26. 5. 2021, smo imeli četrtošolci naravoslovni dan. Potekal je na Pernicah, kamor smo se peljali s kombijem.

Ko smo prispeli, so nas pred lovsko kočo že pričakali lovci LD Muta z lovskimi psi. Na zanimiv način so nam predstavili vlogo lovca v gozdu, pokazali lovske trofeje, opremo lovca za lov ter kako morajo biti izurjeni lovski psi. Bili so različnih pasem, po imenu Žak, Misa in Brina. Kužki so bili zelo prijazni in lahko smo se z njimi igrali in božali.

(več …)

KULTURNI DAN V ŠOLI

V letošnjem šolskem letu, potekajo malo drugače tudi nekateri dnevi dejavnosti. Na žalost nismo mogli obiskati Slovenskega narodnega gledališča Maribor. To leto smo imeli rezervirano vsem znano gledališko igro o Janku in Metki, ki z dobrim očetom ter zlobno mačeho živita v hišici na robu velikega gozda. Ker nam razmere niso dopustile v hram kulture, je gledališče prišlo k nam, a le preko računalnika.

Vseeno so otroci nadvse uživali v priredbi znamenite pravljice bratov Grimm. Predstava je bila zasnovana kot glasbena in plesna gledališka pravljica, zato je otroke pritegnila njena pestrost in rime priznanega slovenskega pisatelja in pesnika Andreja Rozmana Roze.

Otroci od prvega do petega razreda, so najprej izvedeli katere kulturne ustanove imamo v Sloveniji, prebirali so knjigo o Janku in Metki, si ogledali predstavo, potem pa ustvarjali.

Preizkusili so se v dramatizaciji pravljice, petju in slikanju čarovničine hiše. To pa je bilo najbolj zabavno in slastno, saj so si lahko dali duška in okrasili hiško z najrazličnejšimi sladkarijami.

Danijela Planinšič, prof.

BRALNI MARATON

V petek, 23. 4. 2021, je na naši šoli potekal bralni maraton za devetošolce. Maraton je potekal v dveh skupinah, 9. A in 9. B. Začeli smo ob 16. uri z izbiro knjige.

V 9. A smo si izbrali knjigo Morilčeve solze. Ker nas je vsebina zanimala, smo hitro začeli z branjem. Po dveh urah in pol branja smo si vzeli odmor ter si naročili pico. Po odmoru smo prebrali knjigo do konca in ker nam je ostalo še nekaj časa, smo se igrali igro, povezano s tematiko knjige. Zaključili smo ob 22. uri in se odpravili domov.

Vsem je bil naš zadnji skupni maraton na OŠ Muta zelo všeč zaradi prebranih knjig, predvsem pa zaradi dobre družbe in čaja ter piškotov ob branju.

Tilen Štifter, 9. a

ZASEDANJE 31. NACIONALNEGA OTROŠKEGA PARLAMENTA

21. aprila 2021 je pod okriljem Zveze prijateljev mladine Slovenije potekal nacionalni otroški parlament na temo Moja poklicna prihodnost. Zaradi epidemioloških razmer v državi je zasedanje potekalo preko spletne aplikacije Zoom. Na videokonferenco smo se delegati, novinarji in spremljevalci prijavili ob 9. uri. Jaz sem skupaj še s štirimi delegati predstavljala koroško regijo.

Najprej so nas pozdravili ga. Darja Groznik – predsednica Zveze prijateljev mladine Slovenije, g. Jure Šimonka – predsednik delovnega predsedstva, predsednik države g. Borut Pahor ter ostali organizatorji dogodka. Nadaljevali smo z delom v manjših skupinah. Vsaka skupina je imela eno uro časa, da skupaj z moderatorjem ali moderatorko debatira o danih podtemah. Podteme so bile: Vpliv covid-19 na izbiro poklica; Slovenija, Evropa, svet; Poklici sedanjosti in poklici prihodnosti ter Poti do mojega poklica. Jaz sem si izbrala temo Vpliv covid-19 na izbiro poklica. Sledil je krajši odmor, nato pa poročanje o delu v skupinah.

Kasneje so se predstavili predstavniki določenih strank in poslanci. Dajali so nam nasvete o izražanju svojega mnenja ter življenju nasploh. Najbolj sem si zapomnila nasvet, naj se ne bojimo izgubiti. Odkrito smo debatirali o šolanju na daljavo, trenutnih razmerah v državi in seveda o dani temi. Sledil je še zaključek, kjer smo si zaploskali ter se poslovili.

Celoten dogodek pa so spremljali tudi razni mediji.

Nacionalni parlament je bila zame predvsem nova izkušnja, seveda pa bi bilo bolje, če bi lahko debatirali v živo v parlamentu v Ljubljani.

Zala Skutnik, 9. a

DAN ZA SPREMEMBE

Učenci prostovoljci, ki jih na naši šoli imenujemo Junaki našega časa, letos sodelujejo na vseslovenski prostovoljski akciji Dan za spremembe. Ta se bo letos odvijal 10. aprila 2021. Prostovoljske aktivnosti ob tem dnevu so namenjene pisanju pisem stanovalcem doma Hmelina Radlje ob Dravi.

Namen pisanja pisem je, da stanovalcem doma pomagamo,
 da v teh težkih časih premagajo osamljenost,
 da jim povemo, da jih pogrešamo, ter jim želimo, da so zdravi.

Stanovalci doma so učencem povedali in zaupali različne zgodbe iz svojega življenja.
(več …)

VELIKONOČNI PRAZNIKI

Pred vrati so velikonočni prazniki, ki so še posebej pri srcu otrokom. Kaj je lepšega od čakanja na velikonočnega zajčka, ki nas obdari s pisanimi pirhi, čokoladnimi zajčki in jajčki, sladko pomarančo in še čim?
Tudi v šoli nismo pozabili na ta najlepši pomladni praznik.
Učenci 1. in 2. razreda so pri podaljšanem bivanju v tem tednu uživali ob ustvarjanju velikonočnih izdelkov: gnezd s piščančki, pisanih pirhov, piščančkov, ki kukajo iz razpočenih jajčk in košaric, kamor bodo doma spravili svoje pisanke.
Likovne izdelke smo razstavili na hodniku prve triade, nekaj pa so jih učenci odnesli tudi domov.

Milena Repnik in Jožica Krajnc

ŠPORTNI DAN – MUTA Z OKOLICO!

V četrtek, 11. 3. 2021 so imeli učenci od 6. do 9. razreda športni dan in sicer pohod po Muti z okolico. Vsaka razredna skupnost je odšla po različnih poteh. S tem smo izključili druženje in se držali navodil NIJZ- a. Učenci so poskrbeli za zdrav duh v zdravem telesu, obenem pa so si ogledali Muto in njeno okolico.

Anja Srebotnik in Stanko Špegelj

MAJHNE POZORNOST ZA STARŠE

Prvošolci so za 8. marec za mamice izdelali lonček s tulipani iz barvnega papirja in lesenih paličic. Naučili so se pesmico Jaz imam pa goslice, ki so jo mamicam zapeli ob njihovem prazniku.
Seveda pa niso pozabili na očke. Tudi njim so izdelali voščilnico v obliki svečane srajce s kravato.